15 diciembre 2008

L'amic Pallí

Normalment no tinc per costum guardar còpia de les caricatures que faig per encàrrec. Però vet aquí que en un racó d'un vell CD hi he trobat això. És ell!!! direu els qui el coneixeu. Els qui no, heu de saber que és història viva del Col.legi Universitari de Girona primer i de la UdG després. Va ser professor meu i ja aleshores crec que vàrem congeniar. Una simpatia mútua que ha continuat amb tots dos de professors de Ciències. Crec que tenim algunes cosetes en comú (no massa, no penseu), però durant una època jo també anava cridant pels passadissos.. (temperament, en diuen?). Els qui l'heu vist en persona pensareu que té poc mèrit fer una caricatura d'algú amb rasgos tant marcats com ara els ulls grans i sortits, el nas de ganxo (o de ganxó?) i la barra petita (com en Gaspart). Doncs us equivoqueu. Em va costar moltíssim. I encara no estic del tot satisfet del resultat. Per què? doncs perquè quan mira té aquell punt de murri, que no vaig saber plasmar... Pel que fa al dibuix en si, vaig decidir vestir-lo amb americana creuada i corbata, però amb botes de camp i amb un martell de geòleg amagat al darrera pel que pugui ser...

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

10:56 p. m.  
Blogger Unknown said...

Este comentario ha sido eliminado por el autor.

10:20 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home